Search This Blog

Thursday 12 September 2019

Best tak Hard Rock Hotel Penang (3) - Bilik Lagoon Deluxe

Second day breakfast at Starz Diner. Second day, ada nasi lemak, quiche, cold cut hashbrown, juices, pasta salad, canned fruit, fresh fruit dan lain-lain.








 

Swimming for last time before nak berkemas pula. Check out at 12pm. Waktu siang boleh dengar lagu kuat jugak lah. Tapi waktu malam lagu tak dengar pun. Tapi boleh dengar lagu bila masukkan kepala dalam air kolam sebab ada underwater music zone. Underwater music zone available 24 hours. Satu keistimewaan juga.
  

Lagoon Deluxe

After check out, singgah Hard Rock Shop untuk beli fridge magnet.  
Hard Rock Shop



Singgah JERUK MALU PAK ALI di Seberang Jaya. Ada pelbagai jeruk yang popular dan menjadi pilihan pelanggan seperti betik, mangga, pala, ceri dan campuran. Nak bagi untuk orang lain boleh lah beli paket besar ikut 500g atau 3 paket kecik yang berharga RM10. Produk - produk tempatan seperti sambal, keropok kaduk goreng, kuah rojak, gula-gula pala, asam dan banyak lagi produk lain boleh didapati di sini.





   



Short Staycation di The Banjaran Hotspring Retreats Ipoh I Garden Villa Staycation (PART 3)

Fitness centre . Masa saya pergi tak ada orang pun dan kawasan keliling fitness centre ni agak sunyi Yoga pavilion . Bersebelahan dengan ka...