Search This Blog

Wednesday 18 September 2019

Foot Massage di Thai Odyssey Central I City

Dulu saya ada review foot massage di Thai Odyssey juga tapi di Setia City Mall. So, basically sama je service (standard). Appointment boleh dibuat walk in atau phone call. Kalau ada free slot, boleh je buat terus.

Thai Odyssey boleh consider as baru dibuka juga. Sebelum masuk Thai Odyssey pun dah boleh bau haruman spa/aromaterapi tu. Automatik rasa relaks dan tenang.

Decorationnya memang on point. Nampak classy. Cuba tengok warna-warna bantal di atas sofa tu, nampak menyerlah especially with perfect lighting.  





Close up decoration for more details.



Dekat sini kaki anda akan diletakkan sabun, dibersihkan dan dilapkan sebelum pakai selipar mereka.


Bilik foot massage ni terletak bersebelahan tempat cuci kaki tadi. Simple je bilik foot massage. 
 

Dapat  minum air pandan. Tawar tapi bagus sebab tak dicampur gula.


1 bilik ada 4 kerusi. Sama macam Thai Odyssey di Setia City Mall. Tapi susunan dia macam ni. 3 kerusi diletakkan bersebelahan dan 1 kerusi terletak di belah sana sikit jadi lebih privasi.

Saya rasa bilik dekat sini lebih luas. Kalau di Setia City Mall, kerusinya disusun dua-dua dan menghadap antara satu sama lain. 



Servis urutan okay, melegakan sakit-sakit pada kaki. Urutannya tak terasa sakit sangat sebab lately ni saya memang buat foot massage frequently. Btw, anda akan dapat shoulder massage 10-15 minutes for free. Bila urut tu memang sakit sebab tekan menekan point-point yang sakit tapi best, sedap dan akan melegakan badan. Maybe next time boleh cuba full body massage pula. Curious pulak how thai massage look like..   

Short Staycation di The Banjaran Hotspring Retreats Ipoh I Garden Villa Staycation (PART 3)

Fitness centre . Masa saya pergi tak ada orang pun dan kawasan keliling fitness centre ni agak sunyi Yoga pavilion . Bersebelahan dengan ka...